Auto firmowe i jego wygląd – folie one way vision nie zastąpione w reklamie

Firmy istniejące na rynku dokładają wszelkich starań by się jakoś wyróżniać spośród swojej konkurencji, a także by w jak najszybszy i najskuteczniejszy sposób trafić do świadomości konsumenta. W tym celu stosuje się szereg działań marketingowych, mających na celu stworzenie wizerunku firmy oraz utrwalenie go. Firmy starają się trafienie do odbiorcy za pośrednictwem rożnych metod. W ostatnim czasie popularnym rozwiązaniem stało się oklejanie samochodów firmowych, co sprawia, że są one zarazem reklamą jak i wizytówka przedsiębiorstwa.

Dobra reklama i reprezentacja firmy – oklejanie samochodu firmowego

oklejanie foliąOklejanie auta staje się coraz powszechniejszym rozwiązaniem, jeśli chodzi o rozwiązania reklamowe. Jest to, jednak równie dobry sposób aby nadać samochodowi indywidualnego, niepowtarzalnego wyglądu, wyróżniającego go z tłumu. Dlatego coraz więcej przedsiębiorstw, a zwłaszcza korporacji, decyduje się na zastosowanie takiego rozwiązania. Dzięki temu mogą one w łatwy sposób stworzyć niepowtarzalną flotę własnej firmy, która będzie ich znakiem rozpoznawczym. Dodatkowo pozwala im to w łatwy sposób stworzyć pojazd przykuwający uwagę, który jest doskonałym sposobem na rozreklamowanie danej marki. Skuteczność takiego przekazu w dużej mierze zależy od samej grafiki, która została zamieszczona na pojeździe. Jeśli jest ona niepowtarzalna i posiada walory wizualne, to będzie zwracać na siebie uwagę, a co za tym idzie treści na niej zamieszczone będą zapadać w pamięć. Jest to dobre rozwiązanie nie tylko ze względy na to, że właśnie przykuwa uwagę potencjalnych klientów, ale przede wszystkim dlatego, że zasięg oddziaływania takiej nienachalnej reklamy jest bardzo szeroki. Firmowy samochód poruszający się po mieście, a także i poza jego obrębem, jest widoczny dziennie dla bardzo wielu osób, co sprawia, że jest to jedna w wydajniejszych form reklamy jeśli brać pod uwagę stosunek ceny do zasięgu oddziaływania.

Rodzaje oklein samochodowych – folia one way vision, wylewna

oklejony samochódFolia samoprzylepna w ostatnich czasach jest jednym z częściej wykorzystywanych nośników reklamy. Tym co za nimi przemawia jest tak, że jest to rozwiązanie stosunkowo tanie, mogące być stosowane zarówno krótko, średnio i długoterminowo w zależności od specyfiki zastosowanej foli. Głównymi zaletami stosowania fali jako medium treści jest:

  • wysoki połysk – folia błysk
  • rozproszenia światła – folia mat
  • wysoka nieprzezroczystość
  • łatwość aplikacji
  • bogata kolorystyka

Folia wylewna

folia one way visionDo oklejania samochodów zazwyczaj ożywa się dwóch rodzai. Folie wylewne stosuje się na całej powierzchni pojazdu, zarówno w miejscach gdzie powierzchnia jest równa jak i na takiej, gdzie znajdują się wgłębienia, wtłoczenia i różnego rodzaju zaokrąglenia. Przy jej zastosowaniu można wykonać pełno kolorowe grafiki reklamowe. Z zasady folia wylewna jest rozwiązaniem długotrwałym, jednak by przedłużyć jej trwałość warto ją zabezpieczyć przed działaniem promieni UV i czynników mechanicznych, stosując do tego celu laminat płynny lub foliowy.

Folia one way vision

Drugim rodzajem foli stosowanej przy oklejaniu jest specjalna folia do szyb, czyli folia one way vision. Jest to folia perforowana, to znaczy dziurkowana, która umożliwia przenikanie światła. Jej atutem jest to, że pozwala na zamieszczanie treści reklamowych nawet na szybach pojazdów przy jednoczesnym zachowaniu przepuszczalności światła. Przepuszczalność ta wynosi około 50%. Zastosowanie obu rodzai foli na pojeździe pozwala w maksymalny sposób wykorzystać jego powierzchnie jako przestrzeń reklamową i w pełni ją zagospodarować.


 

Informacje pochodzą z :


 

Agencje reklamowe i ich reklamy

reklamaAgencje reklamy obecnie bardzo często decydują się na oklejanie samochodów czy to osobowych czy dostawczych w swoich działaniach marketingowo-reklamowych. Jest to praktyczne i efektywne działanie, nie wymagające dużego nakładu finansowego. Dodatkowo nie służy jedynie reklamowaniu firmy, ale także stwarza jej wizerunek. Firma posiadająca flotę indywidualnie wystylizowanych pojazdów prezentuje się profesjonalnie, a pojazdy firmowe opatrzone logo firmy są jej dobrą wizytówka.