Reklamy firmowe w mieście

Formy reklamy z których warto skorzystać

Kategoria: Reklama

Aby nasza firma i jej produkty była rozpoznawalna, niezbędne jest jej odpowiednie zareklamowanie. Dobra reklama to nie tylko hasło reklamowe i grafika, ale także forma jej przedstawienia. Musi ona przyciągać uwagę i wyróżniać się spośród ogromnej ilości plakatów, bilbordów, tablic i innych reklam konkurencji.

Formy reklamy dla firmy

Telebimy reklamowe ledIstnieje wiele sposobów na zaprezentowanie usług swojej firmy. Mogą to być drobne gadżety jak:

  • cukierki
  • długopisy
  • torby
  • koszulki
  • akcesoria i artykuły biurowe
  • kubki, smycze i inne

Oprócz małych podarunków, naszą firmę możemy rozpowszechnić umieszczając ulotki i wizytówki na kolorowych stojakach. Możemy ustawić je wszędzie, na zewnątrz i wewnątrz, w miejscach publicznych jak i w siedzibie własnej działalności. Aby stojaki były bardziej widocznie możemy dodatkowo umieścić na nich reklamę. Jednak wszechobecną i najbardziej docierającą do odbiorców formą są reklamy outdoorowe czyli zewnętrzne. Są to wszelkiego rodzaju:

  • reklamy wielkoformatowe (telebimy, murale, banery, pylony, reklamy pneumatyczne, billboardy, plakaty)
  • reklamy mobilne (car wrapping, reklama na i w środkach transportu publicznego)
  • reklamy świetlne ( infoscreeny, tablice LED, cityscroll, citylight, kasetony, neony)

 

Wyświetlacze LED – wady i zalety

Działająca tablica ledNajpopularniejszą i najbardziej przyciągającą uwagę formą reklamy obecnie są tablice LED. Ekrany LED mogą być umieszczane wszędzie, praktycznie w każdym miejscu publicznym od galerii handlowych po urzędy. Możemy na nich umieścić wiadomość tekstową jak i graficzną czy fleszową. Stosowanie wyświetlaczy ledowych do rozgłosu swojej działalności niesie za sobą wiele zalet między innymi jest ona dużo tańsza w porównaniu z reklamą telewizyjną czy radiową, reklama LED jest czytelna i wyraźna bez względu na warunki atmosferyczne, dobra widoczność w dzień jak i w nocy, czego nie gwarantują nam np. banery, skutecznie przyciąga wzrok konsumentów, podnosi ona prestiż marki, dociera do dużej liczby odbiorców na raz, istnieje możliwość zmiany obrazu i treści w krótkim czasie co czyni reklamę bardziej atrakcyjną. Silne światło przyciągające uwagę może być zarówno wadą jak i zaletą. Niestety zbytnia intensywność światła telebimów powoduje oślepianie kierowców co może prowadzić do wypadków i kolizji, dlatego ograniczono sposób umieszczania telebimów przy jezdni. Mianowicie przepisy zakazują ich prostopadłego układania do drogi i zachowywanie 8 metrowej odległości od krawężnika.

 

Kasetony reklamowe jednostronne i dwustronne

Jednostronny kaseton reklamowyKasetony to chyba jedna z najpopularniejszych form reklamy świetlnej. Są one najczęściej montowane do fasad budynków, mają zazwyczaj prostokątny lub kwadratowy kształt. Do ich wyrobu stosowane jest tworzywo polimerowe plexi glass, bardzo dobrze rozpraszające światło. Są one jedno lub dwustronne i najczęściej wytwarzane w poniższych kategoriach: Dibond jedno i dwustronny Składają się one z lica oraz stelażu wewnętrznego, nazwa pochodzi od użytego materiału dibondu, podświetla ona tylko grafikę klienta, zaś tło pozostaje ciemne. Kasetony LED z profilem aluminiowym W przeciwieństwie do dibondów, tutaj podświetlane jest całe tło, używana do tego jest płyta plexi mleczna. Rama aluminiowa stanowi konstrukcję nośną. Kasetony LED z systemem napinający, które są najczęściej wykorzystywane do dużych powierzchni reklamowych, a do ich konstrukcji stosowane są profile aluminiowe z wzmocnieniami.


Ciekawe informacje dotyczące tematu są dostępne na:

  • Ledtom.pl – strona internetowa firmy oferującej reklamowe panele i tablice led
  • Wirtualnemedia.pl – serwis internetowy poświęcony mediom i reklamie
  • Yoobee – strona internetowa prezentująca ofertę kasetonów reklamowych z dibondu

 

Podsumowanie

Dobra reklama to jeden z głównych czynników sukcesu działalności w postaci przychodów, dlatego powinna ona być widoczna i przyciągać spojrzenia potencjalnych klientów. Pamiętajmy, że na skuteczność reklamy składa się nie tylko hasło, ale także jej wygląd estetyczny i forma przekazu.