makijaż permanentny ust i oczu

Sposoby na reklamę salonu makijażu permanentnego

Kategoria: Reklama

Istnieje bardzo wiele możliwości reklamowania się. Powinno się wybierać właściwie formy promocji w zależności od rodzaju działalności, dostępnych narzędzi i potencjalnych odbiorców. Zawsze jednak działania marketingowe powinny być ze sobą spójnie powiązane, co zapewni pozytywny odbiór firmy. Przydaje się zawsze dobry research, ponieważ wszelkie działania należy podejmować dopiero, kiedy dobrze zna się otoczenie.

Makijaż permanentny oczu – możliwe formy promocji

makijaż permanentny oczuJedną z form działań reklamowych, które możesz podjąć jest reklamowanie konkretnej usługi zamiast salonu w ogólności. Do tego celu mogą posłużyć na przykład narzędzia internetowe jak AdWords, pozwalające stworzyć kampanie produktów i usług w wyszukiwarce.I nteresującą opcją może być także nagranie spotu, w którym będziesz ten makijaż permanentny wykonywać. Innym wariantem jest też stałe prowadzenie vloga, gdzie od czasu do czasu wrzucisz filmiki na tematy urodowe. Dzięki temu możesz rozsławić swój salon nie tylko w mieście Poznań, swoim regionie, ale w całej Polsce i nawet na świecie. Do tego typu działań potrzeba jednak regularności i pozyskania umiejętności nagrywania oraz montażu (chyba że zlecisz to zewnętrznej firmie). Dobrą wiadomością jest jednak fakt, że krótkie poradniki na tematy urodowe cieszą się dużą popularnością i możesz w tej dziedzinie znaleźć własne grono odbiorców, jeżeli tylko podejdziesz do sprawy solidnie i z własnym pomysłem.

Reklama całego salonu

kubki reklamoweMożliwości promocji całego salonu jest znacznie więcej, dlatego tak ważne, żeby poznać grono swoich potencjalnych klientów. To pozwoli lepiej zrozumieć jakie przekazy mają szansę do nich dotrzeć, a jakie nie. Kilka sposobów reklamowania salonu:

  • gadżety reklamowe
  • reklama w telewizji
  • reklama w radiu
  • reklama w mediach społecznościowych
  • blog lub vlog
  • inne działania internetowe
  • standardowe ulotki i plakaty

 

Pewnie znalazłoby się jeszcze więcej sposobów, ale te są najbardziej sprawdzone. Najwięcej salonów obecnie korzysta z reklamy w Internecie, ponieważ jest w dużej mierze darmowa, a ponadto pozwala na dotarcie do najszerszej rzeszy klientów. O ile tylko wiesz, że twoi potencjalni odbiorcy często korzystają z sieci, jak najbardziej możesz w niej podziałać. Warto mieć własną stronę internetową, profil salonu na Facebooku (gdzie możesz na przykład za zgodą klientek prezentować wykonywane przez siebie makijaże, zachęcając do odwiedzenia twojej firmy) czy Google Plus. Możesz także umiejętnie reklamować się na branżowych forach, a jeżeli będziesz profesjonalnie podchodzić do swoich usługobiorców, to same będą wychwalały twój salon.

Gadżety reklamowe – długopisy z nadrukiem czy coś bardziej nietypowego

kalendarz firmowy z długopisem reklamowymJeśli poważnie myślisz o zakupie reklamowego gadżetu to możesz zainwestować w standardowy przedmiot lub w bardziej nietypowy. Na przykład długopis może być zwyczajny tylko z logiem firmy, a może mieć zakończenie w kształcie ust. Tak samo notes. Wiele zależy od twojej inwencji. Kluczowe jest jednak to, abyś dała się zapamiętać. Standardowe sposoby takie jak ulotki także są w cenie. Nie są one drogim nabytkiem, a jednak rozdawane blisko miejsca zlokalizowania salonu mogą zapewnić mu spory ruch. Warto w ten sposób dać znać o swoim istnieniu, zwłaszcza na samym początku, kiedy dopiero otwierasz swoje nowe miejsce. Można także zamiast ulotek rozdawać gadżety jak odblaski reklamowe, długopisy czy notesiki, budząc tym samym od razu pozytywne skojarzenia z własną działalnością. Któż bowiem nie lubi dostawać czegoś za darmo? Warto śledzić zarówno zachowania klientów, jak i konkurencji po to, by dotrzeć do właściwych osób oraz wyróżnić się ofertą spośród innych przedsiębiorstw. Każdy salon piękności musi sam zbadać swoje otoczenie bliższe i dalsze. Pozwala to ocenić najlepiej jaką należy podjąć strategię, także w zakresie marketingu. Konieczne jest zbadanie jak salon prezentuje się na tle mu podobnych, zwłaszcza tych znajdujących się w pobliżu. Czy zakres usług mojego salonu jest podobny jak u konkurencji? Czy może ja oferuję makijaż permanentny ust, a w pobliżu nigdzie takiego miejsca nie ma? Wszystkie te czynniki będą wpływały na potrzeby reklamowe.


Źródła informacji związanych z tematem:

  • Wirtualnemedia.pl – serwis internetowy poświęcony mediom i reklamie
  • Active Promo – witryna internetowa firmy oferującej kalendarze firmowe i długopisy reklamowe
  • Permanentnypoznan.com – strona internetowa salonu z Poznania wykonującego makijaż permanentny oczu

Podsumowanie

Podejdź do reklamy w sposób kreatywny, ale najpierw wybadaj rynek. Dziedzina, którą się zajmujesz jest twórcza, więc możesz dać się ponieść wyobraźni, tworząc przekaz promujący twoją działalność.